Zobrazeno 1 - 10
of 133
pro vyhledávání: '"Holle, M."'
Autor:
WHELAN, J., SCHIMMER, B., DE BRUIN, A., VAN BEEST HOLLE, M. ROBERT-DU RY, VAN DER HOEK, W., SCHEGGET, R. TER
Publikováno v:
Epidemiology and Infection, 2012 May 01. 140(5), 858-864.
Externí odkaz:
http://dx.doi.org/10.1017/S0950268811001427
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Jamie C. E. Meekelenkamp, Schimmer B, van der Hoek W, Peter M. Schneeberger, Robert-Du Ry van Beest Holle M, Ijff A, Jane Whelan
Publikováno v:
Emerging Infectious Diseases, Vol 17, Iss 9, Pp 1719-1723 (2011)
Emerging Infectious Diseases
Emerging Infectious Diseases
In 2009, dairy goat farms in the Netherlands were implicated in >2,300 cases of Q fever; in response, 51,820 small ruminants were culled. Among 517 culling workers, despite use of personal protective equipment, 17.5% seroconverted for antibodies to C
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
The continuously increased aspiration level of customers and the growing saturation of the markets are the main drivers for the development of customer individual products. In this context, the determination which of the product components shall be i
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=od_______518::0fab4cf02d5293181d0b95d714441e0c
https://mediatum.ub.tum.de/doc/1254104/document.pdf
https://mediatum.ub.tum.de/doc/1254104/document.pdf
This paper presents an initial pool of attributes for describing a company’s Open Innovation (OI) situation. Based on an explorative interview, study we identified an insufficient planning as one of the main reasons for insufficient results or even
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=od_______518::d981bd43fb6aa2a656338819e7751e6d
https://mediatum.ub.tum.de/1221643
https://mediatum.ub.tum.de/1221643
Autor:
Holle, M., Lindemann, U.
The Design for Open Innovation (DfOI) approach presented in this paper shall support developers while defining suitable product structures for the successful utilization of web-based open innovation toolkits. In this context, it is first of all neces
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=od_______518::ca972307c9c16441d263980d3488cdc1
https://mediatum.ub.tum.de/1237369
https://mediatum.ub.tum.de/1237369
Based on the paradigm of open innovation and existing models for identifying requirements of open innovation components (e.g. task, method, product), the Model of Interaction Channels for Motivational Factors (MIC) will be presented in this paper. Th
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=od_______518::7c0ffc2962eea9aa2f2bb8bf1db191d7
https://mediatum.ub.tum.de/1229619
https://mediatum.ub.tum.de/1229619