Zobrazeno 1 - 10
of 897
pro vyhledávání: '"Holland, Jason"'
Autor:
Archibald, Stephen J.1 (AUTHOR), Holland, Jason P.2 (AUTHOR), Korde, Aruna3 (AUTHOR), Martins, Andre F.4 (AUTHOR), Shuhendler, Adam J.5 (AUTHOR), Scott, Peter J. H.6 (AUTHOR) pjhscott@umich.edu
Publikováno v:
Molecular Imaging. 4/30/2024, p1-15. 15p.
Asymmetric rotaxanes as dual-modality supramolecular imaging agents for targeting cancer biomarkers.
Autor:
d'Orchymont, Faustine1 (AUTHOR), Holland, Jason P.1 (AUTHOR) jason.holland@chem.uzh.ch
Publikováno v:
Communications Chemistry. 6/1/2023, Vol. 6 Issue 1, p1-10. 10p.
Autor:
Podvalnyy, Nikita M., Chesnov, Serge, Nanni, Paolo, Gut, Melanie, Holland, Jason P., Hennet, Thierry
Publikováno v:
In Carbohydrate Research October 2021 508
Autor:
Holland, Jason P.
This thesis presents detailed experimental and computational investigations into the chemistry of copper(II) and zinc(II) bis(thiosemicarbazonato) complexes as potential' radiopharmaceutical agents for imaging and therapy. Chapter 1 provides an intro
Externí odkaz:
http://ethos.bl.uk/OrderDetails.do?uin=uk.bl.ethos.491536
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Holland, Jason C.
Publikováno v:
Virtual Press.
There is no abstract available for this dissertation.
Department of Educational Psychology
Department of Educational Psychology
Autor:
Holland, Jason Allen
Publikováno v:
Digital version accessible at.
Thesis (Ph. D.)--University of Texas at Austin, 1998.
Vita. Includes bibliographical references (leaves 114-122). Available also in a digital version from Dissertation Abstracts.
Vita. Includes bibliographical references (leaves 114-122). Available also in a digital version from Dissertation Abstracts.
Externí odkaz:
http://wwwlib.umi.com/cr/utexas/main
Publikováno v:
In iScience 29 March 2019 13:416-431
Publikováno v:
Chemistry - A European Journal; Mar2024, Vol. 30 Issue 14, p1-8, 8p
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.