Zobrazeno 1 - 10
of 17
pro vyhledávání: '"Hollamby, R."'
Publikováno v:
African Journal of Health Professions Education; Vol. 13 No. 4 (2021); 215-217
Background. Near-peer teaching (NPT) programmes may benefit both student learners (SLs) and near-peer tutors (NTs). However, data evaluating NPT programmes in developing countries such as South Africa are lacking.Objectives. To evaluate the efficacy
Publikováno v:
African Journal of Health Professions Education; Dec2021, Vol. 13 Issue 4, p215-217, 3p
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Hildebrandt, J., Hollamby, R.
Publikováno v:
Proceedings 23rd Australasian Computer Science Conference. ACSC 2000 (Cat. No.PR00518); 2000, p120-127, 8p
Autor:
Hildebrandt, J., Hollamby, R.
Publikováno v:
Proceedings Technology of Object-Oriented Languages & Systems TOOLS 32; 1999, p254-264, 11p
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Hollamby, R., Motley, T.
Publikováno v:
World Oil. Mar1987, Vol. 204 Issue 3, p32. 0p.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.