Zobrazeno 1 - 7
of 7
pro vyhledávání: '"Holia, Mehfuza"'
Autor:
Pandya, Keivalya, Holia, Mehfuza
In the digital age, the dynamics of customer service are evolving, driven by technological advancements and the integration of Large Language Models (LLMs). This research paper introduces a groundbreaking approach to automating customer service using
Externí odkaz:
http://arxiv.org/abs/2310.05421
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Dave, Namrata, Holia, Mehfuza S.
Publikováno v:
Turkish Online Journal of Qualitative Inquiry; 2021, Vol. 12 Issue 7, p1081-1086, 6p
Publikováno v:
Reliability: Theory & Applications; 2021 Supplement, Vol. 60, p254-263, 10p
Autor:
Holia, Mehfuza
Publikováno v:
Proceedings of First International Conference on Information & Communication Technology for Intelligent Systems: Volume 1; 2017, p255-266, 12p
Publikováno v:
2015 International Symposium on Advanced Computing & Communication (ISACC); 2015, p213-218, 6p
Autor:
Holia, Mehfuza. S., Thakar, V. K.
Publikováno v:
2012 International Conference on Audio, Language & Image Processing; 1/ 1/2012, p78-83, 6p