Zobrazeno 1 - 10
of 138
pro vyhledávání: '"Holford J"'
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
In European Journal of Cancer 2000 36(15):1984-1990
Publikováno v:
Cambridge Journal of Education
Camb.J.of Educ.
Scopus
Camb.J.of Educ.
Scopus
This article describes how Critical Communicative Methodology (CCM) has been used successfully to analyse educational inequalities in ways that generate real transformation towards social justice. We begin by arguing that educational research today s
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
International Journal of Lifelong Education; May/Jun2019, Vol. 38 Issue 3, p237-240, 4p
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Holford, J.; Edrisingha, P. (ed.), Citizen and governance Education in Europe: A critical review of the literature, 91-116. Surrey : School of Educational Studies
STARTPAGE=91;ENDPAGE=116;TITLE=Holford, J.; Edrisingha, P. (ed.), Citizen and governance Education in Europe: A critical review of the literature
STARTPAGE=91;ENDPAGE=116;TITLE=Holford, J.; Edrisingha, P. (ed.), Citizen and governance Education in Europe: A critical review of the literature
0ntbrkt
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=narcis______::ceda0cf2830b3f93b2d8d54ba272ce06
http://hdl.handle.net/2066/210010
http://hdl.handle.net/2066/210010
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.