Zobrazeno 1 - 10
of 31
pro vyhledávání: '"Holding, Emily"'
Autor:
Aita, Stephen L.1 (AUTHOR) Stephen.L.Aita@hitchcock.org, Holding, Emily Z.1 (AUTHOR), Greene, Jennifer2 (AUTHOR), Carrillo, Alicia2 (AUTHOR), Moncrief, Grant G.1 (AUTHOR), Isquith, Peter K.3,4 (AUTHOR), Gioia, Gerard A.5 (AUTHOR), Roth, Robert M.1 (AUTHOR)
Publikováno v:
Child Neuropsychology. Oct2022, Vol. 28 Issue 7, p979-996. 18p. 4 Charts.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Holding, Emily
Emily Z. Holding: Texting to Increase the Impact of Parenting (TIIP) Program: Examining the Effects of a Text Messaging Supplement on Parent and Child Outcomes in the Incredible Years Preschool BASIC Parenting Program Under the direction of Steven Kn
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_________::7f9b864ccf306586031f4b00550ca3db
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Leonard, Skyler, Hall, Trevor A., Bradbury, Kathryn R., Holding, Emily Z., Wagner-Doughty, Amanda E., Williams, Cydni N.
Publikováno v:
Journal of Pediatric Neuropsychology; 20220101, Issue: Preprints p1-13, 13p
Autor:
Bradbury, Kathryn R., Williams, Cydni, Leonard, Skyler, Holding, Emily, Turner, Elise, Wagner, Amanda E., Piantino, Juan, Luther, Madison, Hall, Trevor A.
Publikováno v:
Journal of Child & Adolescent Trauma; Jun2021, Vol. 14 Issue 2, p177-187, 11p
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.