Zobrazeno 1 - 10
of 43
pro vyhledávání: '"Holdershaw, Judith"'
Autor:
Holdershaw, Judith, Konopka, Roman
Publikováno v:
Asia Pacific Journal of Marketing and Logistics, 2023, Vol. 35, Issue 9, pp. 2266-2281.
Externí odkaz:
http://www.emeraldinsight.com/doi/10.1108/APJML-11-2021-0804
Publikováno v:
In Journal of Retailing and Consumer Services January 2021 58
Autor:
Holdershaw, Judith Louise
Understanding and predicting human behaviour has been of particular interest to marketers for many years. The predominant approach to predicting behaviour has relied on attitude-based models; in particular, Ajzen's (1985) theory of planned behaviour
Externí odkaz:
http://hdl.handle.net/10179/1726
Publikováno v:
In Food Research International March 2019 117:40-49
Publikováno v:
Journal of Social Marketing, 2011, Vol. 1, Issue 2, pp. 120-132.
Externí odkaz:
http://www.emeraldinsight.com/doi/10.1108/20426761111141878
Autor:
Holdershaw, Judith1 (AUTHOR) J.Holdershaw@massey.ac.nz, Melnyk, Valentyna2 (AUTHOR), Gendall, Philip3 (AUTHOR), Wright, Malcolm2 (AUTHOR)
Publikováno v:
International Journal of Social Research Methodology. Jul2018, Vol. 21 Issue 4, p439-452. 14p. 2 Charts.
Publikováno v:
European Journal of Marketing, 1997, Vol. 31, Issue 11/12, pp. 799-813.
Externí odkaz:
http://www.emeraldinsight.com/doi/10.1108/03090569710190541
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
In Australasian Marketing Journal (AMJ) 2003 11(1):87-96
Publikováno v:
Market & Social Research. Dec2013, Vol. 21 Issue 2, p22-31. 10p.