Zobrazeno 1 - 9
of 9
pro vyhledávání: '"Holbrook, Sarai"'
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Holbrook, Sarai1 sholbroo@uwsp.edu, Israelsen, Megan1
Publikováno v:
American Journal of Speech-Language Pathology. Nov2020, Vol. 29 Issue 4, p2189-2205. 17p.
Publikováno v:
Perspectives of the ASHA Special Interest Groups; October 2023, Vol. 1 Issue: 1 p118-127, 10p
Publikováno v:
Language, Speech & Hearing Services in Schools. Jul2018, Vol. 49 Issue 3, p434-448. 15p. 1 Chart.
Autor:
Holbrook, Sarai S.
Publikováno v:
All Graduate Theses and Dissertations
Differences in the speech prosody, or "melody" of speech, of persons with autism spectrum disorder (ASD) have long been noted by researchers. Yet, despite many studies, researchers have not identified a universal description of speech prosody in ASD.
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_dedup___::5bb0ea4261da769598b651370d3eb41f
Autor:
Holbrook, Sarai, Israelsen, Megan
Purpose: Persons with autism spectrum disorder (ASD) may demonstrate abnormal prosodic patterns in conversational speech, which can negatively affect social interactions. The purpose of this systematic review was to identify interventions measuring t
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_dedup___::5e201aadfa09cadad3988c23dfb3a7c4
Autor:
Holbrook, Sarai
Publikováno v:
Research Week
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=od______1459::a4b76a7df72bd1fabe7d6e1a289ddb59
http://digitalcommons.usu.edu/cgi/viewcontent.cgi?article=1577&context=researchweek
http://digitalcommons.usu.edu/cgi/viewcontent.cgi?article=1577&context=researchweek
Publikováno v:
Perspectives of the ASHA Special Interest Groups; 2016, Vol. 1 Issue 1, p118-127, 10p