Zobrazeno 1 - 10
of 39
pro vyhledávání: '"Holík, Jan"'
Autor:
Holík, Jan
This study addressed the development of natural regeneration of tree species over the period 2009-2016 in a temperate fir-beech old-growth forest left to a spontaneous development since 1930s. The research site was located in the strictly protected N
Externí odkaz:
http://www.nusl.cz/ntk/nusl-430975
Autor:
Holík, Jan
Name: Didactic values ofmodifying football forms The aim of the thesis: To compare domestic and foreign experience of different modifying football forms, to show pedagogic and didactic views ofthe game importance as a mean oflearning to the games ski
Externí odkaz:
http://www.nusl.cz/ntk/nusl-272609
Autor:
Holík, Jan
This work is engaged with actor´s behaviour and dealing with his performing and further on with actor´s experience, acquired during four years of his studies, which are closely connected with above mentioned actor´s work. Here I touch the pedegogi
Externí odkaz:
http://www.nusl.cz/ntk/nusl-78653
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
European Journal of Forest Research; Apr2024, Vol. 143 Issue 2, p379-391, 13p
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Holík, Jan1,2 xholik4@gmail.com, Janík, David1
Publikováno v:
Journal of Vegetation Science. Jan2022, Vol. 33 Issue 1, p1-13. 13p.