Zobrazeno 1 - 10
of 47
pro vyhledávání: '"Hohmann, Ulrike"'
Autor:
Hohmann, Ulrike
Publikováno v:
Children & Society; Nov2024, Vol. 38 Issue 6, p2168-2183, 16p
Publikováno v:
British Educational Research Journal, 2013 Aug 01. 39(4), 609-634.
Externí odkaz:
https://www.jstor.org/stable/24464786
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Pfleiderer, Bettina *, Michael, Nikolaus, Erfurth, Andreas, Ohrmann, Patricia, Hohmann, Ulrike, Wolgast, Matthias, Fiebich, Martin, Arolt, Volker, Heindel, Walter
Publikováno v:
In Psychiatry Research: Neuroimaging 2003 122(3):185-192
Publikováno v:
Dorf, H, Kelly, P, Hohmann, U & Pratt, N 2013, ' Teacher quality in a political and social setting : goals, discourses, constraints and affordances – implications for a teacher education reform ', Journal of the International Society for Teacher Education, vol. 17, no. 2, pp. 6-20 .
Drawing on theoretical contributions and empirical data the article examines the relationship between educational paradigms in the school debate as well as their presence as tools for reflection and choice of action in teaching practice. Special atte
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=pure_au_____::2735fbb0473667e3ba99baf5ef782828
https://pure.au.dk/portal/da/publications/teacher-quality-in-a-political-and-social-setting(4b9ecfa8-aaee-48ab-b8c5-36e3556718e5).html
https://pure.au.dk/portal/da/publications/teacher-quality-in-a-political-and-social-setting(4b9ecfa8-aaee-48ab-b8c5-36e3556718e5).html
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Hohmann, Ulrike
Publikováno v:
Research in Comparative & International Education; Dec2016, Vol. 11 Issue 4, p380-393, 14p
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
European Educational Research Journal; Sep2013, Vol. 12 Issue 4, p553-567, 15p
Publikováno v:
Journal of the International Society for Teacher Education; 2013, Vol. 17 Issue 2, p6-20, 15p