Zobrazeno 1 - 10
of 85
pro vyhledávání: '"Hogg, Lorna"'
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Mental Health Review Journal, 2018, Vol. 23, Issue 2, pp. 110-120.
Externí odkaz:
http://www.emeraldinsight.com/doi/10.1108/MHRJ-09-2017-0038
Autor:
Armstrong, Lucy V.1 (AUTHOR) lucy.armstrong@bath.edu, Hogg, Lorna2 (AUTHOR), Jacobsen, Pamela1 (AUTHOR)
Publikováno v:
Psychosis. Jun2022, Vol. 14 Issue 2, p176-189. 14p.
Autor:
Hogg, Lorna I.1,2,3 lih22@bath.ac.uk, Smith, Laura G. E.1, Morrison, Anthony P.4,5, Prosser, Annayah M. B.1, Kurz, Tim1,6
Publikováno v:
European Journal of Social Psychology. Jun2022, Vol. 52 Issue 4, p718-734. 17p. 1 Diagram, 2 Charts.
Autor:
Pipkin, Alastair1 (AUTHOR) alastair.pipkin@nhft.nhs.uk, Hogg, Lorna2 (AUTHOR), Armitage, Sarah3 (AUTHOR)
Publikováno v:
Clinical Psychology & Psychotherapy. Sep2021, Vol. 28 Issue 5, p1297-1313. 17p. 2 Diagrams, 4 Charts.
Autor:
Hogg, Lorna
The study is a mixed methods feasibility trial. A group intervention will be compared with an individual approach, both designed to help people who hold unusual beliefs and report unusual perceptual experiences consistent with psychosis to map and ex
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_________::ee7d86bfeeab2c8030d9c1df42ddf525
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.