Zobrazeno 1 - 10
of 61
pro vyhledávání: '"Hofman, Abe D."'
Autor:
Hofman, Abe D., Visser, Ingmar, Jansen, Brenda R.J., Marsman, Maarten, van der Maas, Han L.J.
Publikováno v:
In Learning and Individual Differences December 2018 68:30-40
Publikováno v:
In Learning and Individual Differences October 2016 51:1-10
Autor:
Bolsinova, Maria, Brinkhuis, Matthieu J. S., Hofman, Abe D., Maris, Gunter, Sub Softw.Techn. for Learning and Teach., Software Technology for Learning and Teaching
Publikováno v:
British Journal of Mathematical and Statistical Psychology, 75(3), 753. NLM (Medline)
British Journal of Mathematical and Statistical Psychology, 75(3), 753-778. Wiley-Blackwell
British Journal of Mathematical and Statistical Psychology, 75(3), 753-778. Wiley-Blackwell
Recently, the Urnings algorithm (Bolsinova et al., 2022, J. R. Stat. Soc. Ser. C Appl. Statistics, 71, 91) has been proposed that allows for tracking the development of abilities of the learners and the difficulties of the items in adaptive learning
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_dedup___::efc7a05c2df49ffcd90066af2dfe0dab
https://dspace.library.uu.nl/handle/1874/423597
https://dspace.library.uu.nl/handle/1874/423597
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Hofman, Abe D.1 a.d.hofman@uva.nl, Jansen, Brenda R. J.2 b.r.j.jansen@uva.nl, de Mooij, Susanne M. M.3 sdemoo01@mail.bbk.ac.uk, Stevenson, Claire E.1, van der Maas, Han L. J.1
Publikováno v:
Journal of Intelligence. Mar2018, Vol. 6 Issue 1, p14. 18p.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Brinkhuis, M.J.S., Cordes, Wessel, Hofman, Abe D., Ivanovic, D., Sub Softw.Techn. for Learning and Teach., Software Technology for Learning and Teaching
Publikováno v:
ITM Web Conf., 33. EDP Sciences
Utilizing online digital educational content has become the norm when teaching young students. A variety of adaptive educational practice sys- tems is readily available and allows students to practice various domains, on a preferred difficulty and pa
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=narcis______::d215fda8ca65e2e91868f95d1e7de51a
https://dspace.library.uu.nl/handle/1874/414586
https://dspace.library.uu.nl/handle/1874/414586
Autor:
Hofman, Abe D., Brinkhuis, Matthieu J.S., Bolsinova, Maria, Klaiber, Jonathan, Maris, Gunter, van der Maas, Han L.J., Sub Softw.Techn. for Learning and Teach., Leerstoel Hoijtink, Software Technology for Learning and Teaching
Publikováno v:
Journal of Intelligence
Journal of Intelligence, 8(1):10. MDPI AG
Journal of Intelligence, 8(1)
Volume 8
Issue 1
Journal of Intelligence, Vol 8, Iss 1, p 10 (2020)
Journal of Intelligence, 8(1):10. MDPI AG
Journal of Intelligence, 8(1)
Volume 8
Issue 1
Journal of Intelligence, Vol 8, Iss 1, p 10 (2020)
One of the highest ambitions in educational technology is the move towards personalized learning. To this end, computerized adaptive learning (CAL) systems are developed. A popular method to track the development of student ability and item difficult
Autor:
van de Ven, Marco, Hofman, Abe D., de Bree, Elise, Segers, Eliane, Verhoeven, Ludo, van der Maas, Han L. J.
Publikováno v:
Journal of Writing Research; 2022, Vol. 14 Issue 2, p299-341, 43p