Zobrazeno 1 - 10
of 373
pro vyhledávání: '"Hoffman Ma"'
Publikováno v:
Substance Abuse and Rehabilitation, Vol 2012, Iss Supplement 1, Pp 45-57 (2012)
Jamila K Stockman1, Natasha Ludwig-Barron1, Monica A Hoffman2, Monica D Ulibarri3, Typhanye V Penniman Dyer41Division of Global Public Health, Department of Medicine; 2Department of Communication and Science Studies; 3Department of Psychiatry, Univer
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/a4381187a09345d69729a80ad0cb168f
Autor:
Hoffman, MA, Provance, JB
Publikováno v:
AMIA Summits on Translational Science Proceedings
Biological molecules and biologically active small molecules are complex three dimensional structures. Current flat screen monitors are limited in their ability to convey the full three dimensional characteristics of these molecules. Augmented realit
Autor:
Kavi Avinash, Hoffman Matthew K., Somannavar, Metgud Mrityunjay C., Goudar Shivaprasad S., Moore Janet, Nielsen Eleanor, Goco Norman, Derman Richard J
Publikováno v:
Indian Journal of Community Medicine, Vol 49, Iss 7, Pp 6-6 (2024)
Background: Hypertensive disorders of pregnancy (HDP) remain a primary contributor for maternal and perinatal death and results in long-term health risks for both the mother and child. Heterogeneous studies have evaluated the possible benefit of low
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/78937920f954474ba6b790e02a090b66
Autor:
Jaco Hoffman Ma
Publikováno v:
Journal of Intergenerational Relationships. 1:173-176
(2003). What Motivates Intergenerational Practices in South Africa? Journal of Intergenerational Relationships: Vol. 1, No. 1, pp. 173-176.
Autor:
Amanda Hoffman Ma
Publikováno v:
Journal of Aggression, Maltreatment & Trauma. 26:1150-1150
Sexual Abuse and the Sexual Offender by Barry Maletzky, MD, is presented as an overview of the current research, evaluation, and treatment of sex offenders who perpetrate against both children and ...
Autor:
Scott T. Meier, Benson M. Hoffman Ma
Publikováno v:
Journal of College Student Psychotherapy. 15:49-63
College counseling centers continue to struggle with decisions about the number of sessions to allot to their clients. In this article we contrast a pre-assigned standard allotment of sessions with an idiographic approach that integrates case concept
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.