Zobrazeno 1 - 10
of 68
pro vyhledávání: '"Hoffman, Julia E."'
Publikováno v:
JMIR Diabetes, Vol 5, Iss 4, p e20888 (2020)
BackgroundTechnology is rapidly advancing our understanding of how people with diabetes mellitus experience stress. ObjectiveThe aim of this study was to explore the relationship between stress and sequelae of diabetes mellitus within a unique data
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/462f5637434e4d1f92efbe8689b0b62e
Autor:
Owen, Jason E, Jaworski, Beth K, Kuhn, Eric, Makin-Byrd, Kerry N, Ramsey, Kelly M, Hoffman, Julia E
Publikováno v:
JMIR Mental Health, Vol 2, Iss 1, p e7 (2015)
BackgroundA majority of Americans (58%) now use smartphones, making it possible for mobile mental health apps to reach large numbers of those who are living with untreated, or under-treated, mental health symptoms. Although early trials suggest posit
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/fcbbe450a6e14e0ea27c49c60c265667
Autor:
Chen, Connie, Haddad, David, Selsky, Joshua, Hoffman, Julia E, Kravitz, Richard L, Estrin, Deborah E, Sim, Ida
Publikováno v:
Journal of Medical Internet Research, Vol 14, Iss 4, p e112 (2012)
Mobile phones and devices, with their constant presence, data connectivity, and multiple intrinsic sensors, can support around-the-clock chronic disease prevention and management that is integrated with daily life. These mobile health (mHealth) devic
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/a3be99ab98674feeac4fe9b72746dfd2
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Morland, Leslie A., Wells, Stephanie Y., Glassman, Lisa H., Greene, Carolyn J., Hoffman, Julia E., Rosen, Craig S.
Publikováno v:
Current Treatment Options in Psychiatry; Sep2020, Vol. 7 Issue 3, p221-241, 21p
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.