Zobrazeno 1 - 10
of 67
pro vyhledávání: '"Hoffman, Jessica L."'
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Hoffman, Jessica L.1 (AUTHOR), Faccidomo, Sara P.1,2 (AUTHOR), Taylor, Seth M.1 (AUTHOR), DeMiceli, Kristina G.1 (AUTHOR), May, Ashley M.1 (AUTHOR), Smith, Evan N.1 (AUTHOR), Whindleton, Ciarra M.1 (AUTHOR), Hodge, Clyde W.1,2,3 (AUTHOR) chodge@med.unc.edu
Publikováno v:
Psychopharmacology. Jun2023, Vol. 240 Issue 6, p1261-1273. 13p. 1 Diagram, 3 Graphs.
Autor:
Stevenson, Rebekah A., Hoffman, Jessica L., Maldonado-Devincci, Antoniette M., Faccidomo, Sara, Hodge, Clyde W.
Publikováno v:
In Behavioural Brain Research 23 July 2019 367:19-27
Autor:
Fish, Frank E., Hoffman, Jessica L.
Publikováno v:
Integrative and Comparative Biology, 2015 Oct 01. 55(4), 648-661.
Externí odkaz:
https://www.jstor.org/stable/26369886
Publikováno v:
YC Young Children, 2015 Sep 01. 70(4), 8-15.
Externí odkaz:
https://www.jstor.org/stable/ycyoungchildren.70.4.8
Publikováno v:
The Reading Teacher, 2015 Feb 01. 68(5), 363-372.
Externí odkaz:
http://www.jstor.org/stable/24575247
Autor:
Hoffman, Jessica L.
Publikováno v:
The Reading Teacher, 2011 Nov 01. 65(3), 183-194.
Externí odkaz:
https://www.jstor.org/stable/41331596
Publikováno v:
YC Young Children, 2011 Nov 01. 66(6), 50-57.
Externí odkaz:
https://www.jstor.org/stable/42731100
Publikováno v:
Educational Researcher, 2010 May 01. 39(4), 311-315.
Externí odkaz:
https://www.jstor.org/stable/27764602
Publikováno v:
The Reading Teacher, 2007 Dec 01. 61(4), 344-348.
Externí odkaz:
https://www.jstor.org/stable/20204594