Zobrazeno 1 - 10
of 173
pro vyhledávání: '"Hofer Manfred"'
Autor:
Dahlin Lars B, Wagner Philippe, Petranek Michael, Hofer Manfred, Brogren Elisabeth, Atroshi Isam
Publikováno v:
BMC Musculoskeletal Disorders, Vol 12, Iss 1, p 9 (2011)
Abstract Background Distal radius fracture is a common injury and may result in substantial dysfunction and pain. The purpose was to investigate the relationship between distal radius fracture malunion and arm-related disability. Methods The prospect
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/3cf098cc70e547669017d700e37c80fb
Publikováno v:
BMC Musculoskeletal Disorders, Vol 11, Iss 1, p 76 (2010)
Abstract Background Patients with idiopathic carpal tunnel syndrome (CTS) are commonly treated with steroid injection into or proximal to the carpal tunnel. However, evidence for its efficacy beyond one month has not been established in randomized pl
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/7fdd984f26fe4d0dbc0b3caf1e0c9c35
Zeitschrift für Hochschulentwicklung
Zeitschrift für Hochschulentwicklung (Journal for Higher Education Development)
Kooperationen zwischen Hochschulen und Praxis spielen eine immer bedeutsamere Rolle. Gleichwohl ist die Perspektive der P
Zeitschrift für Hochschulentwicklung (Journal for Higher Education Development)
Kooperationen zwischen Hochschulen und Praxis spielen eine immer bedeutsamere Rolle. Gleichwohl ist die Perspektive der P
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_________::f77083492eca8d9772f132166591ba06
Publikováno v:
The Journal of Experimental Education, 2014 Jan 01. 82(3), 375-390.
Externí odkaz:
https://www.jstor.org/stable/26594419
Publikováno v:
In Learning and Instruction October 2012 22(5):368-375
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
European Journal of Psychology of Education, 2010 Mar 01. 25(1), 67-85.
Externí odkaz:
https://www.jstor.org/stable/23421677
Publikováno v:
In Learning and Instruction 2011 21(3):301-316
Publikováno v:
European Journal of Psychology of Education, 2007 Jun 01. 22(2), 201-216.
Externí odkaz:
https://www.jstor.org/stable/23421546
Autor:
Atroshi, Isam, Larsson, Gert-Uno, Ornstein, Ewald, Hofer, Manfred, Johnsson, Ragnar, Ranstam, Jonas
Publikováno v:
BMJ: British Medical Journal, 2006 Jun . 332(7556), 1473-1476.
Externí odkaz:
https://www.jstor.org/stable/25689674