Zobrazeno 1 - 10
of 91
pro vyhledávání: '"Hofer, Sarah"'
Autor:
Fischer, Frank, Bauer, Elisabeth, Seidel, Tina, Schmidmaier, Ralf, Radkowitsch, Anika, Neuhaus, Birgit J., Hofer, Sarah I., Sommerhoff, Daniel, Ufer, Stefan, Kuhn, Jochen, Küchemann, Stefan, Sailer, Michael, Koenen, Jenna, Gartmeier, Martin, Berberat, Pascal, Frenzel, Anne, Heitzmann, Nicole, Holzberger, Doris, Pfeffer, Jürgen, Lewalter, Doris, Niklas, Frank, Schmidt-Hertha, Bernhard, Gollwitzer, Mario, Vorholzer, Andreas, Chernikova, Olga, Schons, Christian, Pickal, Amadeus J., Bannert, Maria, Michaeli, Tilman, Stadler, Matthias, Fischer, Martin R.
Publikováno v:
Information and Learning Sciences, 2022, Vol. 123, Issue 11/12, pp. 645-665.
Externí odkaz:
http://www.emeraldinsight.com/doi/10.1108/ILS-06-2022-0076
Publikováno v:
Frontiers in Education; 2024, p1-13, 13p
Publikováno v:
In Studies in Educational Evaluation June 2020 65
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Lesperance, Kaley1 kaley.lesperance@tum.de, Hofer, Sarah2, Retelsdorf, Jan3, Holzberger, Doris1
Publikováno v:
British Journal of Educational Psychology. Dec2022, Vol. 92 Issue 4, p1502-1536. 35p. 1 Diagram, 12 Charts, 3 Graphs.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Hofer, Sarah I., Stern, Elsbeth
Publikováno v:
In Learning and Individual Differences October 2016 51:119-131
Publikováno v:
Frontiers in Education, 8
IntroductionWhereas it is commonly assumed that in learning science, representational competence is a critical prerequisite for the acquisition of conceptual knowledge, comprehensive psychometric investigations of this assumption are rare. We underta
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
European Journal of Psychology of Education
European Journal of Psychology of Education, 38 (1)
European Journal of Psychology of Education, 38 (1)
This study aims at describing diferences in internal and external resources of students to handle mathematics learning from home. Based on data from N=223 7th-grade secondary school students gathered via an online survey at the end of the frst school