Zobrazeno 1 - 10
of 89
pro vyhledávání: '"Hoeven, D."'
We study the problem of online multiclass classification in a setting where the learner's feedback is determined by an arbitrary directed graph. While including bandit feedback as a special case, feedback graphs allow a much richer set of application
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_dedup___::385f9276640fc3efde7f7a52df7d7976
http://arxiv.org/abs/2106.03596
http://arxiv.org/abs/2106.03596
Autor:
Hoeven, D. van der
Publikováno v:
None
In this dissertation several settings in the Online Learning framework are studied. The first chapter serves as an introduction to the relevant settings in Online Learning and in the subsequent chapters new results and insights are given for both ful
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=dedup_wf_001::11f1da2f22be53d9f619b5184a89bac0
https://hdl.handle.net/1887/3147345
https://hdl.handle.net/1887/3147345
Publikováno v:
Scopus-Elsevier
Journal of Machine Learning Research, 22, 1-61
Journal of Machine Learning Research, 22, 1-61
We provide a new adaptive method for online convex optimization, MetaGrad, that is ro- bust to general convex losses but achieves faster rates for a broad class of special functions, including exp-concave and strongly convex functions, but also vario
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_dedup___::75003f071aa085e9c7a190035fbe1eea
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.