Zobrazeno 1 - 10
of 290
pro vyhledávání: '"Hoeft, F"'
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
New directions for child and adolescent development, vol 2017, iss 158
Haft, SL; & Hoeft, F. (2017). Poverty's Impact on Children's Executive Functions: Global Considerations.. New directions for child and adolescent development, 2017(158), 69-79. doi: 10.1002/cad.20220. UCSF: Retrieved from: http://www.escholarship.org/uc/item/4bp6b6z0
Haft, SL; & Hoeft, F. (2017). Poverty's Impact on Children's Executive Functions: Global Considerations.. New directions for child and adolescent development, 2017(158), 69-79. doi: 10.1002/cad.20220. UCSF: Retrieved from: http://www.escholarship.org/uc/item/4bp6b6z0
Poverty detrimentally affects child executive function (EF), a subset of cognitive abilities implicated in reading and other achievement outcomes. Consequently, research has focused on understanding explanatory and mediating mechanisms in this associ
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=dedup_wf_001::1b77bf627d1a5899eb9737b9e0c79922
https://escholarship.org/uc/item/4bp6b6z0
https://escholarship.org/uc/item/4bp6b6z0
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Genes, Brain & Behavior. Feb2012, Vol. 11 Issue 1, p62-68. 7p.