Zobrazeno 1 - 10
of 28
pro vyhledávání: '"Hodge, Lynn Liao"'
Autor:
Hodge, Lynn Liao
Publikováno v:
The Mathematics Teacher, 2009 Apr 01. 102(8), 586-591.
Externí odkaz:
https://www.jstor.org/stable/20876448
Publikováno v:
Journal for Research in Mathematics Education, 2009 Jan 01. 40(1), 40-68.
Externí odkaz:
https://www.jstor.org/stable/40539320
Publikováno v:
RUA. Repositorio Institucional de la Universidad de Alicante
Universidad de Alicante (UA)
Universidad de Alicante (UA)
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=dedup_wf_001::16e46590bc9ff7506c456e26f20dd46e
http://hdl.handle.net/10045/126995
http://hdl.handle.net/10045/126995
Publikováno v:
RUA. Repositorio Institucional de la Universidad de Alicante
Universidad de Alicante (UA)
Universidad de Alicante (UA)
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=dedup_wf_001::d5664efc602a6259d69ce5ff41451246
https://hdl.handle.net/10045/126781
https://hdl.handle.net/10045/126781
Publikováno v:
RUA. Repositorio Institucional de la Universidad de Alicante
Universidad de Alicante (UA)
Universidad de Alicante (UA)
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=dedup_wf_001::cfb16801655f5f0ec52bb6610536e162
http://hdl.handle.net/10045/127001
http://hdl.handle.net/10045/127001
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Hodge, Lynn Liao1, Lawson, Michael
Publikováno v:
Mathematics Teaching in the Middle School. Mar2018, Vol. 23 Issue 5, p284-287. 4p.
Autor:
Hodge, Lynn Liao1 lhodge4@utk.edu, Walther, Ashley2 agrob@vols.utk.edu
Publikováno v:
Mathematics Teaching in the Middle School. Mar2017, Vol. 22 Issue 7, p430-437. 8p.
Autor:
Hodge, Lynn Liao, Yilang Zhao
Publikováno v:
Proceedings of the Conference of the International Group for the Psychology of Mathematics Education; 2023, Issue 47, p269-269, 1p