Zobrazeno 1 - 10
of 51
pro vyhledávání: '"Hodge, Jessica P."'
Autor:
Hodge, Jessica P.
Publikováno v:
Access to citation, abstract and download form provided by ProQuest Information and Learning Company; downloadable PDF file, 309 p.
Thesis (Ph.D.)--University of Delaware, 2008.
Principal faculty advisor: Susan L. Miller, Dept. of Sociology & Criminal Justice. Includes bibliographical references.
Principal faculty advisor: Susan L. Miller, Dept. of Sociology & Criminal Justice. Includes bibliographical references.
Externí odkaz:
http://proquest.umi.com/pqdweb?did=1654490941&sid=3&Fmt=2&clientId=8331&RQT=309&VName=PQD
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Hodge, Jessica P.1 (AUTHOR) jhodge@stthomas.edu, Sexton, Lori2 (AUTHOR)
Publikováno v:
Police Practice & Research. Jun2020, Vol. 21 Issue 3, p246-263. 18p. 8 Charts.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Journal of Neuroinflammation, Vol 9, Iss 1, p 68 (2012)
Abstract Background Astrocytes are an integral component of the blood–brain barrier (BBB) which may be compromised by ischemic or traumatic brain injury. In response to trauma, astrocytes increase expression of the endopeptidase matrix metalloprote
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/0d8596be780946a79efaf39a8634f4c6
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
HODGE, JESSICA B.
Publikováno v:
Principal; Jan/Feb2024, Vol. 103 Issue 3, p52-53, 2p