Zobrazeno 1 - 10
of 41
pro vyhledávání: '"Hodel, Amanda S."'
Autor:
Lewis, Lydia R., Lopez, Raquel A., Hunt, Ruskin H., Hodel, Amanda S., Gunnar, Megan R., Thomas, Kathleen M.
Publikováno v:
In Brain and Cognition August 2024 179
Autor:
Herzberg, Max P. *, McKenzie, Kelly Jedd, Hodel, Amanda S., Hunt, Ruskin H., Mueller, Bryon A., Gunnar, Megan R., Thomas, Kathleen M.
Publikováno v:
In Developmental Cognitive Neuroscience April 2021 48
Autor:
Herzberg, Max P., Hodel, Amanda S., Cowell, Raquel A., Hunt, Ruskin H., Gunnar, Megan R., Thomas, Kathleen M.
Publikováno v:
In Neuropsychologia October 2018 119:262-270
Autor:
Hodel, Amanda S.
Publikováno v:
In Developmental Review June 2018 48:113-144
Autor:
Hodel, Amanda S., Hunt, Ruskin H., Cowell, Raquel A., Van Den Heuvel, Sara E., Gunnar, Megan R., Thomas, Kathleen M.
Publikováno v:
In NeuroImage 15 January 2015 105:112-119
Autor:
Hodel, Amanda S.1 (AUTHOR) hodel004@umn.edu, Brumbaugh, Jane E.2 (AUTHOR), Hunt, Ruskin H.1 (AUTHOR), Van Den Heuvel, Sara E.1 (AUTHOR), Wiltgen, Anika M.1 (AUTHOR), Thomas, Kathleen M.1 (AUTHOR)
Publikováno v:
Child Neuropsychology. Oct2019, Vol. 25 Issue 7, p914-942. 29p. 1 Color Photograph, 3 Charts, 3 Graphs.
Publikováno v:
Developmental Science. Mar2016, Vol. 19 Issue 2, p221-234. 14p.
Publikováno v:
Dev Sci
Interest in monitoring long-term neurodevelopmental outcomes of children born moderate-to-late preterm (32-36 weeks gestation) is increasing. Moderate-to-late preterm birth has a negative impact on academic achievement, which may relate to differenti
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=pmid________::9c81e094bef21a6ae70a6561055159bf
https://europepmc.org/articles/PMC8170854/
https://europepmc.org/articles/PMC8170854/
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.