Zobrazeno 1 - 8
of 8
pro vyhledávání: '"Hoch, Victoria"'
Autor:
Hoch, Victoria A.
The use of positive reinforcement in acquisition programming is a hallmark of Applied Behavior Analysis; however, the Precision Teaching literature reveals a lack of reporting on the use of reinforcement. The present study utilized a groups design an
Externí odkaz:
http://pqdtopen.proquest.com/#viewpdf?dispub=1555555
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Hoch, Victoria Ann
Publikováno v:
Graduate Theses and Dissertations.
The use of positive reinforcement in acquisition programming is a hallmark of Applied Behavior Analysis; however, the Precision Teaching literature reveals a lack of reporting on the use of reinforcement. The present study utilized a groups design an
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
In Chest October 2022 162(4) Supplement:A2044-A2044
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Buckley RJJ; Department of Emergency Medicine Yale-New Haven Medical Center New Haven CT., Hoch VC; Department of Emergency Medicine University of Michigan Medical Center Ann Arbor MI., Huang RD; Department of Emergency Medicine University of Michigan Medical Center Ann Arbor MI.
Publikováno v:
AEM education and training [AEM Educ Train] 2017 Nov 02; Vol. 2 (1), pp. 57-60. Date of Electronic Publication: 2017 Nov 02 (Print Publication: 2018).