Zobrazeno 1 - 10
of 46
pro vyhledávání: '"Hobbs, Rebecca J."'
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Hobbs, Rebecca J.1 (AUTHOR) jobrien@zoo.nsw.gov.au, Upton, Rose2 (AUTHOR), Calatayud, Natalie E.3 (AUTHOR), Silla, Aimee J.4 (AUTHOR) asilla@uow.edu.au, Daly, Jonathan1,5 (AUTHOR), McFadden, Michael S.1 (AUTHOR), O'Brien, Justine K.1,5 (AUTHOR)
Publikováno v:
Animals (2076-2615). Oct2023, Vol. 13 Issue 19, p3014. 17p.
Application of Reproductive Technologies to the Critically Endangered Baw Baw Frog, Philoria frosti.
Autor:
Silla, Aimee J.1 (AUTHOR) asilla@uow.edu.au, Hobbs, Rebecca J.2 (AUTHOR), Gilbert, Deon J.1,3 (AUTHOR), Goodall, Damian3 (AUTHOR), Parrott, Marissa L.3 (AUTHOR), Lee, Adam3 (AUTHOR), O'Brien, Justine K.2 (AUTHOR), Byrne, Phillip G.1 (AUTHOR)
Publikováno v:
Animals (2076-2615). Jul2023, Vol. 13 Issue 13, p2232. 11p.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Thiel, Kenneth J., Wenzel, Jennifer M., Pentkowski, Nathan S., Hobbs, Rebecca J., Alleweireldt, Andrea T., Neisewander, Janet L.
Publikováno v:
In Behavioural Brain Research 2010 214(2):386-394
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Hobbs, Rebecca J., Upton, Rose, Keogh, Leesa, James, Karen, Baxter-Gilbert, James, Whiting, Martin J.
Publikováno v:
Reproduction, Fertility & Development; 2022, Vol. 34 Issue 5, p428-437, 10p
Publikováno v:
In Neurobiology of Learning and Memory 2003 79(1):32-40