Zobrazeno 1 - 10
of 241
pro vyhledávání: '"Hoare Z"'
Suppose that the only available information in a multi-class problem are expert estimates of the conditional probabilities of occurrence for a set of binary features. The aim is to select a subset of features to be measured in subsequent data collect
Externí odkaz:
http://arxiv.org/abs/1207.4141
Autor:
Clare, L., Kudlicka, A., Oyebode, Jan, Jones, R.W., Bayer, A., Leroi, I., Kopelman, M.D., James, I.A., Culverwell, A., Pool, J., Brand, A., Henderson, C., Hoare, Z., Knapp, M., Woods, B.
Yes
Objectives: To determine whether individual goal-oriented cognitive rehabilitation (CR) improves everyday functioning for people with mild-to-moderate dementia. Design and methods: Parallel group multi-centre single-blind randomised controll
Objectives: To determine whether individual goal-oriented cognitive rehabilitation (CR) improves everyday functioning for people with mild-to-moderate dementia. Design and methods: Parallel group multi-centre single-blind randomised controll
Externí odkaz:
http://hdl.handle.net/10454/16887
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Clare, L., Whitaker, R., Quinn, Catherine, Jelley, H., Hoare, Z., Woods, B., Downs, Murna G., Wilson, B.A.
Signs of sensory and perceptual awareness can be observed in people with very severe dementia, and may be influenced by the extent to which the environment offers appropriate stimulation. We developed an observational tool, AwareCare, which care staf
Externí odkaz:
http://hdl.handle.net/10454/5932
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.