Zobrazeno 1 - 10
of 364
pro vyhledávání: '"Hoagwood K"'
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Hoza, Betsy, Murray Close, Dianna, Arnold, L. Eugene, Hinshaw, Stephen P., Hechtman, Lily, Vitiello, Benedetto, Severe, J. B., Jensen, P. S., Hoagwood, K., Hechtman, L., Richters, J., Vereen, D., Elliott, G. R., Wells, K. C., Epstein, J., Conners, C. K., March, J., Swanson, J., Wigal, T., Cantwell, D. P., Abikoff, H. B., Greenhill, L. L., Newcorn, J. H., Molina, B., Pelham, W. E., Gibbons, R. D., Marcus, S., Hur, K., Kraemer, H. C., Hanley, T., Stern, K.
Publikováno v:
Development and Psychopathology. 22:375-390
This study examined changes in the degree of positive bias in self-perceptions of previously diagnosed 8- to 13-year-old children with attention-deficit/hyperactivity disorder (ADHD;n= 513) and comparison peers (n= 284) over a 6-year period. The dyna
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.