Zobrazeno 1 - 10
of 44
pro vyhledávání: '"Hoad, Gwen"'
Autor:
Haggarty, Paul, Hoad, Gwen, Campbell, Doris M, Horgan, Graham W, Piyathilake, Chandrika, McNeill, Geraldine
Publikováno v:
In The American Journal of Clinical Nutrition January 2013 97(1):94-99
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Lorgen-Ritchie, Marlene, Murray, Alison D., Ferguson-Smith, Anne C., Richards, Marcus, Horgan, Graham W., Phillips, Louise H., Hoad, Gwen, Gall, Ishbel, Harrison, Kristina, McNeill, Geraldine, Ito, Mitsuteru, Haggarty, Paul
Publikováno v:
PLoS ONE
PLoS ONE, Vol 14, Iss 2, p e0211799 (2019)
PLoS ONE, Vol 14, Iss 2, p e0211799 (2019)
Genomic imprinting is important for normal brain development and aberrant imprinting has been associated with impaired cognition. We studied the imprinting status in selected imprints (H19, IGF2, SNRPN, PEG3, MEST1, NESPAS, KvDMR, IG-DMR and ZAC1) by
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=pmid_dedup__::0ace41f4f97354f39e6dc326d418b2e2
https://www.repository.cam.ac.uk/handle/1810/292172
https://www.repository.cam.ac.uk/handle/1810/292172
Autor:
Harrison, Kristina1, Hoad, Gwen1, Scott, Paula1, Simpson, Louise2, Horgan, Graham W.3, Smyth, Elizabeth4, Heys, Steven D.2, Haggarty, Paul1 p.haggarty@abdn.ac.uk
Publikováno v:
Clinical Epigenetics. 9/4/2015, Vol. 7 Issue 1, p1-9. 9p.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
PLoS ONE. Jul2013, Vol. 8 Issue 7, p1-8. 8p.
Autor:
Haggarty, Paul1 p.haggarty@abdn.ac.uk, Hoad, Gwen1, Harris, Sarah E.2, Starr, John M.3, Fox, Helen C.4, Deary, Ian J.5, Whalley, Lawrence J.4
Publikováno v:
PLoS ONE. 2010, Vol. 5 Issue 6, p1-6. 6p. 3 Charts, 2 Graphs.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.