Zobrazeno 1 - 10
of 43
pro vyhledávání: '"Ho Meng Chuan"'
Autor:
Chan Nee Nee, Nadia Samsudin, Ho Meng Chuan, Mohd Ikhram Bin Mohd Ridzuan, Ooi Pei Boon, Ani Munirah Binti Mohamad, Herbert Scheithauer
Publikováno v:
Cogent Education, Vol 10, Iss 2 (2023)
AbstractCyberbullying, which has been exacerbated by the widespread use of smartphones and the increasing stress associated with the pandemic, needs the promotion of positive online behaviour, cyberbullying awareness, and victim support. The PRISMA t
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/9375d97ca8de414bbd80fb88f0ade327
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Ooi, Pei Boon1 (AUTHOR) peiboono@sunway.edu.my, Ho, Meng Chuan2 (AUTHOR), Voon, Siok Ping3 (AUTHOR), Lee, Kai Wei4 (AUTHOR), Siang Ang, Austin Chin5 (AUTHOR), Teng, Hui Jie1 (AUTHOR), Pang, Khong Yun1 (AUTHOR), Ching, Siew Mooi4 (AUTHOR)
Publikováno v:
Counselling Psychology Quarterly. Jun2024, p1-20. 20p. 2 Illustrations, 4 Charts.
Autor:
HO Meng Chuan, 何孟娟
93
The theme of Ho Meng Chuan’s artistic creation in 2000-05 was upon the conveyance of “I Am Snow White!” The materials the artist employed included various contemporary and traditional materials, images, oil color, conception, installati
The theme of Ho Meng Chuan’s artistic creation in 2000-05 was upon the conveyance of “I Am Snow White!” The materials the artist employed included various contemporary and traditional materials, images, oil color, conception, installati
Externí odkaz:
http://ndltd.ncl.edu.tw/handle/29976995309750497138
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.