Zobrazeno 1 - 8
of 8
pro vyhledávání: '"Ho, Rachelle A."'
Autor:
Ho, Rachelle A.
Concussions impact the cognitive abilities and emotional wellbeing of adolescents. More specifically, adolescents exhibit signs of executive dysfunction and depressive symptoms following concussion. Evidence suggests a link between cognitive performa
Externí odkaz:
http://hdl.handle.net/11375/20634
Publikováno v:
In International Journal of Psychophysiology October 2018 132 Part A:62-73
Autor:
Ho, Rachelle
Children and adolescents with concussion display aberrant functional connectivity in some of the major neurocognitive networks. This includes the Default Mode Network, Central Executive Network and Salience Network. Using resting state fMRI, the purp
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=od______1154::4920a8e23cd6f31e505784d478a1309d
http://hdl.handle.net/11375/27528
http://hdl.handle.net/11375/27528
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Ho, Rachelle A.1 homr@mcmaster.ca, Sunderji, Aleeza1, Prasad, Divya1, Gauder, Kyle1, Hall, Geoffrey B.1
Publikováno v:
University of Toronto Medical Journal. 2021, Vol. 98 Issue 1, p28-29. 2p.
Autor:
Ho, Rachelle A.
Concussions impact the cognitive abilities and emotional wellbeing of adolescents. More specifically, adolescents exhibit signs of executive dysfunction and depressive symptoms following concussion. Evidence suggests a link between cognitive performa
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=od______1154::9927f2e213625a6bed4b5a80db3730f9
http://hdl.handle.net/11375/20634
http://hdl.handle.net/11375/20634
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.