Zobrazeno 1 - 10
of 41
pro vyhledávání: '"Ho, Rachel L. M."'
Autor:
Ho, Rachel L. M.
In the learning and cognitive fields it has been well established that a two-way interaction between instructor and participant is more beneficial for learning. Within Motor Control and Learning, this process comes to fruition through what is known a
Externí odkaz:
http://pqdtopen.proquest.com/#viewpdf?dispub=10239730
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Ho, Rachel L. M.1 (AUTHOR), Wang, Wei-en1 (AUTHOR), van der Veen, Susanne M.2 (AUTHOR), Antony, Ajay3 (AUTHOR), Thomas, James S.2 (AUTHOR), Coombes, Stephen A.1 (AUTHOR) scoombes@ufl.edu
Publikováno v:
Scientific Reports. 9/16/2022, Vol. 12 Issue 1, p1-9. 9p.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.