Zobrazeno 1 - 10
of 15
pro vyhledávání: '"Ho, Patrick W. C."'
Peer Instruction (PI) was introduced by Mazur to help students learn physics concepts during lectures. Besides physics, PI has also been adopted in other STEM fields. In this approach, students answer a related question individually after a concept h
Externí odkaz:
http://arxiv.org/abs/2201.10804
Autor:
Ho, Patrick W. C.
This dissertation reports the research work that was conducted to propose a non-volatile architecture for FPGA using resistive switching devices. This is achieved by designing a Configurable Memristive Logic Block (CMLB). The CMLB comprises of memris
Externí odkaz:
https://ethos.bl.uk/OrderDetails.do?uin=uk.bl.ethos.740623
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
The Physics Teacher. 61:290-291
Peer Instruction (PI) was introduced by Mazur to help students learn physics concepts during lectures. Besides physics, PI has also been adopted in other STEM fields. In this approach, students answer a related question individually after a concept h
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
TENCON 2015 - 2015 IEEE Region 10 Conference; 2015, p1-4, 4p
Publikováno v:
2015 IEEE 15th International Conference on Nanotechnology (IEEE-NANO); 2015, p456-459, 4p
Publikováno v:
2014 2nd International Conference on Electronic Design (ICED); 2014, p249-254, 6p