Zobrazeno 1 - 10
of 171
pro vyhledávání: '"Ho, Ming‐Jung"'
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Rider, Elizabeth A., Kurtz, Suzanne, Slade, Diana, Longmaid, H. Esterbrook, III, Ho, Ming-Jung, Pun, Jack Kwok-hung, Eggins, Suzanne, Branch, William T., Jr.
Publikováno v:
In Patient Education and Counseling September 2014 96(3):273-280
Autor:
Wang, Xin1,2, Ho, Ming-Jung2,3 mjhontu@gmail.com
Publikováno v:
Journal of Interprofessional Care. May/Jun2020, Vol. 34 Issue 3, p259-268. 10p. 1 Diagram, 3 Charts.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Additional file 1: Supplemental Digital Appendix 1. Survey Questions.
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_dedup___::9c5d55b1e6b206c317d4b03407ee4dd0
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Hodges, Brian, Paul, Robert, Ginsburg, Shiphra, Al-Eraky, Mohamed, Baheretibeb, Yonas, Chandratilake, Madawa, Consorti, Fabrizio, Cruess, Richard, Cruess, Sylvia, Delport, Rhena, Fischer, Martin R., Hafferty, Fred, Ho, Ming-Jung, Holmboe, Eric, Martimianakis, Maria Athina (Tina), Nishigori, Hiroshi, Rees, Charlotte, ten Cate, Olle, Van Mook, Walther, Wass, Val, Wilkinson, Tim, Wade, Winnie
Publikováno v:
Medical Teacher, 41(3), 249-255. Routledge/Taylor & Francis Group
Background: In 2009, an International Working Group (IWG) on the Assessment of Professionalism began collaborating and published recommendations in 2011. Nearly a decade later the IWG reconvened to take stock of the state of practice and research in
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.