Zobrazeno 1 - 10
of 27
pro vyhledávání: '"Ho, Jaclyn J."'
Autor:
Choi, Eun-Bee, Vodnala, Munender, Saini, Prince, Anugula, Sharath, Zerbato, Madeleine, Ho, Jaclyn J., Wang, Jianing, Ho Sui, Shannan J., Yoon, Joon, Roels, Marielle, Inouye, Carla, Fong, Yick W.
Publikováno v:
In Journal of Biological Chemistry March 2023 299(3)
Autor:
Zhang, Linqi, Yu, Wenjie, He, Tian, Yu, Jian, Caffrey, Rebecca E., Dalmasso, Enrique A., Fu, Siyu, Pham, Thang, Mei, Jianfeng, Ho, Jaclyn J., Zhang, Wenyong, Lopez, Peter, Ho, David D.
Publikováno v:
Science, 2002 Nov 01. 298(5595), 995-1000.
Externí odkaz:
https://www.jstor.org/stable/3832892
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Ho, Jaclyn J.
Publikováno v:
Ho, Jaclyn J.(2016). Transcriptional and Epigenetic Regulation of Embryonic Stem Cell Pluripotency and Reprogramming. UC Berkeley: Molecular & Cell Biology. Retrieved from: http://www.escholarship.org/uc/item/0p0198jq
Embryonic stem cells (ESCs), like all tissues, largely rely on precise transcriptional and epigenetic regulation for proper cell specification and differentiation. General transcription factors, transcriptional regulators, coactivators, and chromatin
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=od_______325::4b237ef079ce2ade1c66ed48cca8e1b4
http://www.escholarship.org/uc/item/0p0198jq
http://www.escholarship.org/uc/item/0p0198jq
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.