Zobrazeno 1 - 10
of 84
pro vyhledávání: '"Ho, Andrew D."'
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Ackerman, Terry A., Bandalos, Deborah L., Briggs, Derek C., Everson, Howard T., Ho, Andrew D., Lottridge, Susan M., Madison, Matthew J., Sinharay, Sandip, Rodriguez, Michael C., Russell, Michael, von Davier, Alina A., Wind, Stefanie A.
Publikováno v:
Educational Measurement: Issues & Practice; Sep2024, Vol. 43 Issue 3, p7-17, 11p
We describe a cheating strategy enabled by the features of massive open online courses (MOOCs) and detectable by virtue of the sophisticated data systems that MOOCs provide. The strategy, Copying Answers using Multiple Existences Online (CAMEO), invo
Externí odkaz:
http://arxiv.org/abs/1508.05699
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
BMC Public Health. 12/19/2021, Vol. 21 Issue 1, p1-9. 9p.
Publikováno v:
In Computers & Education September 2016 100:71-80
Publikováno v:
BMC Public Health, Vol 21, Iss 1, Pp 1-9 (2021)
BMC Public Health
BMC Public Health
Background Our study aims to provide validity evidence for the EuroQol five dimensions questionnaire (EQ-5D) in the National Health Interview Survey of Taiwan in the 2013 wave and further interpret the EQ-5D scores for patients with chronic diseases.