Zobrazeno 1 - 10
of 18
pro vyhledávání: '"Historically Black Colleges and Universities (HBCU)"'
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Tiffany Maxwell, Sehara Hill, Jamison Trower, Hoai-An Truong, Levina Wangui, Ronak Patel, Miriam Purnell
Publikováno v:
Journal of the American Pharmacists Association
Background Minorities have been disproportionately affected by the COVID-19 yet have the lowest COVID-19 vaccine rate. Vaccine hesitancy has been reported at higher rates in African-Americans and young adults. Objectives To assess COVID-19 vaccine he
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Caesar R. Jackson
Publikováno v:
AERA Open, Vol 4 (2018)
This study investigated the validity and reliability of the Motivated Strategies for Learning Questionnaire (MSLQ) for minority students enrolled in STEM courses at a historically black college/university (HBCU). Confirmatory factor analysis was used
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Mason, Patrick L.
This study examines whether there is differential productivity associated with teachers trained within Florida Agricultural & Mechanical University’s college of education relative to teachers trained in other colleges and schools affiliated with th
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=od_______645::8238e29883589abe46429d439b1272fc
https://mpra.ub.uni-muenchen.de/20060/1/MPRA_paper_20060.pdf
https://mpra.ub.uni-muenchen.de/20060/1/MPRA_paper_20060.pdf
Autor:
Mason, Patrick L.
Some teacher preparation institutions may provide higher quality teachers than others. Pupil academic achievement is one measure of the quality of teaching. Standardized test scores, e.g., the Florida Comprehensive Assessment Tests (FCAT), provide a
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=od_______645::cf8cde695538c317bddc95555d846787
https://mpra.ub.uni-muenchen.de/27904/1/MPRA_paper_27904.pdf
https://mpra.ub.uni-muenchen.de/27904/1/MPRA_paper_27904.pdf