Zobrazeno 1 - 10
of 34
pro vyhledávání: '"Hispanic Serving Institutions (HSIs)"'
Publikováno v:
Education Sciences, Vol 14, Iss 9, p 931 (2024)
This study examined critical factors in a mentoring system within a federally-funded Pathways to the Education Sciences Research Training Program to prepare undergraduates at a Hispanic-serving institution (HSI) for graduate studies in educational re
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/d9a68f5a09ab46a4aad74812387d4349
Autor:
Vanessa A. Sansone, Corey S. Sparks
Publikováno v:
Journal of Higher Education Policy and Leadership Studies, Vol 3, Iss 3, Pp 119-124 (2022)
Minority Serving Institutions (MSIs) can play a role in advancing racial diversity in STEM Ph.D. production and STEM workforce participation in the United States. To understand the role of MSIs, it is necessary to consider the institutional pathways
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/b4d2e73939114f3c9d03fc2db684fd1a
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Education Sciences, Vol 13, Iss 3, p 233 (2023)
Against a backdrop of calls for increased access and participation in science, technology, engineering and mathematics, Hispanic-Serving Institutions (HSIs) in the United States have emerged as critical access points for Latina/o/x and other Students
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/2a502d8b32d1451d83043af4527902b1
Autor:
Natalia Deeb-Sossa, Marcela G. Cuellar, Mayra Nuñez Martinez, Yadira Sanchez Nava, Blas G. Guerrero
Publikováno v:
Education Sciences, Vol 11, Iss 9, p 454 (2021)
The COVID-19 pandemic hit in March 2020 as high school seniors were receiving their college admission notifications for fall. Many postsecondary institutions shifted outreach efforts to online formats. This qualitative study examines how virtual recr
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/b100ae688fbd41e7b40856b666a17fe1
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.