Zobrazeno 1 - 10
of 32
pro vyhledávání: '"Hirsto, Heidi"'
Autor:
Hirsto, Heidi1 (AUTHOR) heidi.hirsto@uwasa.fi, Koskela, Merja1 (AUTHOR), Jokipii, Annukka2 (AUTHOR)
Publikováno v:
Journal of Professions & Organization. Jun2023, Vol. 10 Issue 2, p165-181. 17p.
Autor:
Hirsto, Heidi, Manninen, Ville
Publikováno v:
Media & viestintä
Startup-yritysten roolista journalismin uudistajina on ristiriitaisia näkemyksiä, mutta niiden katsotaan kuitenkin yleisesti tuovan alalle uusia toimintamalleja ja haastavan vakiintuneita instituutioita. Sijoittajien merkitys journalistisen startup
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Equality, Diversity and Inclusion: An International Journal, 2014, Vol. 33, Issue 2, pp. 122-139.
Externí odkaz:
http://www.emeraldinsight.com/doi/10.1108/EDI-04-2012-0036
Autor:
Tuunanen, Yrjö, Hirsto, Heidi
Narrativity and transparency in news journalism can be seen as responses to the changing mediascape where various actors compete for claims to truth. However, the relationship of narrativity, transparency, and truth, is complex, and there is a need f
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=od_______661::600073fc537bf830b88b9134e678c32c
https://aaltodoc.aalto.fi/handle/123456789/103374
https://aaltodoc.aalto.fi/handle/123456789/103374
Publikováno v:
Fachsprache: Journal of Professional & Scientific Communication; 2022, Vol. 44 Issue 1/2, p59-79, 21p
Publikováno v:
Organization Studies. Jul2016, Vol. 37 Issue 7, p963-990. 28p.
Economic Citizenship in Online Financial News: Affect and Argumentation in Eurocrisis News Coverage.
Autor:
TUUNANEN, YRJÖ1, HIRSTO, HEIDI1
Publikováno v:
Culture, Language & Representation / Cultura, Lenguaje y Representación. 2014, Vol. 12, p127-151. 25p.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Consumption, Markets & Culture; Dec2009, Vol. 12 Issue 4, p329-348, 20p