Zobrazeno 1 - 10
of 35
pro vyhledávání: '"Hirsh, Åsa"'
Autor:
Hirsh, Åsa
Since 2006 Swedish compulsory school teachers are required to use individual developmentplans (IDPs) as part of their assessment practices. The IDP has developed through two major reforms and is currently about to undergo a third in which requirement
Externí odkaz:
http://urn.kb.se/resolve?urn=urn:nbn:se:hj:diva-22540
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Nordic Journal of Studies in Educational Policy; Dec2023, Vol. 9 Issue 3, p248-259, 12p
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Education Inquiry; Mar 2022, Vol. 13 Issue 1, p1-20, 20p
Autor:
Hirsh, Åsa1 (AUTHOR) asa.hirsh@hlk.hj.se
Publikováno v:
Scandinavian Journal of Educational Research. Feb2015, Vol. 59 Issue 1, p77-94. 18p.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Review of Education; Jun2021, Vol. 9 Issue 2, p541-594, 54p