Zobrazeno 1 - 10
of 101
pro vyhledávání: '"Hiroi Naoki"'
Autor:
Osada Erika, Hiroi Naoki, Sue Mariko, Masai Natsumi, Iga Ryo, Shigemitsu Rika, Oka Reiko, Miyagi Masahiko, Iso Kaoru, Kuboki Koji, Yoshino Gen
Publikováno v:
Thyroid Research, Vol 4, Iss 1, p 8 (2011)
Abstract Background Thyroid storm is a condition in which multiple organ dysfunction results from failure of the compensatory mechanisms of the body owing to excessive thyroid hormone activity induced by some factors in patients with thyrotoxicosis.
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/2473fe6c4cdd49e6b42f744e6e8d02df
Autor:
Hiroi Naoki, Sue Mariko, Yoshihara Aya, Ichijo Takamasa, Yoshida-Hiroi Mayumi, Higa Mariko, Yoshino Gen
Publikováno v:
Diabetology & Metabolic Syndrome, Vol 2, Iss 1, p 71 (2010)
Abstract Introduction To date, there have been no reports on the prevalence of adrenal masses in type 2 diabetic patients. The present study aimed to evaluate the prevalence of adrenal incidentaloma in type 2 diabetic patients in Japan. Subjects We r
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/ef68cd4b3d5f448cbc3cde2e7ab9a97e
Autor:
Zouboulis, Christos C., Seltmann, Holger, Hiroi, Naoki, Chen, WenChieh, Young, Maggie, Oeff, Marina, Scherbaum, Werner A., Orfanos, Constantin E., McCann, Samuel M., Bornstein, Stefan R.
Publikováno v:
Proceedings of the National Academy of Sciences of the United States of America, 2002 May . 99(10), 7148-7153.
Externí odkaz:
https://www.jstor.org/stable/3058806
Autor:
Nakada, Akiko, Yoshihara, Aya, Miyagi, Maki, Okada, Yayoi, Namiki, Atsushi, Kobayashi, Masaaki, Hiroi, Naoki
Publikováno v:
Toho Journal of Medicine. 6(4):156-163
Original Article
Introduction: We conducted problem-based learning (PBL) with simulated patients (SPs) and simulators in a regular class. We obtained evaluation questionnaires from the students and analyzed them to gauge PBL by incorporating the
Introduction: We conducted problem-based learning (PBL) with simulated patients (SPs) and simulators in a regular class. We obtained evaluation questionnaires from the students and analyzed them to gauge PBL by incorporating the
Autor:
Oeff, Marina K., Seltmann, Holger, Hiroi, Naoki, Nastos, Aristotelis, Makrantonaki, Evgenia, Bornstein, Stefan R., Zouboulis, Christos C.
Publikováno v:
Dermatology 2006;213:266–266, ISSN: 1018-8665
Dieser Beitrag ist mit Zustimmung des Rechteinhabers aufgrund einer (DFG-geförderten) Allianz- bzw. Nationallizenz frei zugänglich.
Externí odkaz:
https://tud.qucosa.de/id/qucosa%3A27654
https://tud.qucosa.de/api/qucosa%3A27654/attachment/ATT-0/
https://tud.qucosa.de/api/qucosa%3A27654/attachment/ATT-0/
Autor:
Hiroi, Naoki
Publikováno v:
Toho Journal of Medicine. 5(4):135-141
Review Article
Today, as a result of university education, “What have students acquired?" is asked, rather than “What have they been taught?" In the Toho University Faculty of Medicine, problem-based learning tutorial has been introduced and
Today, as a result of university education, “What have students acquired?" is asked, rather than “What have they been taught?" In the Toho University Faculty of Medicine, problem-based learning tutorial has been introduced and
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.