Zobrazeno 1 - 10
of 88
pro vyhledávání: '"Hirata, Akie"'
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Hirata, Akie
This study aimed to identify motivational factors affecting self-regulated learning (SRL) in the context of second language acquisition. Rather than investigating learners’ overall disposition toward their learning, it focused on a particular task,
Externí odkaz:
http://hdl.handle.net/10179/1527
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Hirata, Akie1,2 (AUTHOR), Miyashita, Kaname3 (AUTHOR) miyashita.kaname.qc@gmail.com, Tanaka, Takafumi3 (AUTHOR), Hirata, Kiyoko4 (AUTHOR), Narazaki, Taisuke3 (AUTHOR), Utsunomiya, Hayato4 (AUTHOR), Ohno, Hirofumi4 (AUTHOR), Nakashima, Eriko3 (AUTHOR), Tachikawa, Yoshimichi3 (AUTHOR), Choi, Ilseung3 (AUTHOR), Taguchi, Kenichi1 (AUTHOR), Suehiro, Youko3,4 (AUTHOR)
Publikováno v:
Hematology. Dec2022, Vol. 27 Issue 1, p384-395. 12p.
Autor:
Nishida, Yuichiro, Hara, Megumi, Sakamoto, Tatsuhiko, Shinchi, Koichi, Kawai, Sayo, Naito, Mariko, Hamajima, Nobuyuki, Kadota, Aya, Suzuki, Sadao, Ibusuki, Rie, Hirata, Akie, Yamaguchi, Miwa, Kuriyama, Nagato, Oze, Isao, Mikami, Haruo, Kubo, Michiaki, Tanaka, Hideo
Publikováno v:
In Preventive Medicine Reports June 2016 3:288-295
Autor:
Kiyasu, Junichi, Miyoshi, Hiroaki, Hirata, Akie, Arakawa, Fumiko, Ichikawa, Ayako, Niino, Daisuke, Sugita, Yasuo, Yufu, Yuji, Choi, Ilseung, Abe, Yasunobu, Uike, Naokuni, Nagafuji, Koji, Okamura, Takashi, Akashi, Koichi, Takayanagi, Ryoichi, Shiratsuchi, Motoaki, Ohshima, Koichi *
Publikováno v:
In Blood 5 November 2015 126(19):2193-2201
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.