Zobrazeno 1 - 10
of 66
pro vyhledávání: '"Hinze, Verena"'
Autor:
Hinze, Verena, Montero-Marin, Jesus, Blakemore, Sarah-Jayne, Byford, Sarah, Dalgleish, Tim, Degli Esposti, Michelle, Greenberg, Mark T., Jones, Benjamin G., Slaghekke, Yasmijn, Ukoumunne, Obioha C., Viner, Russell M., Williams, J. Mark G., Ford, Tamsin J., Kuyken, Willem
Publikováno v:
In Journal of the American Academy of Child & Adolescent Psychiatry February 2024 63(2):266-282
Autor:
Ahmed, Saz, Allwood, Matt, Ball, Susan, Bennett, Marc, Blakemore, Sarah-Jayne, Casey, Triona, De Wilde, Katherine, Dunning, Darren, Farley, Eleanor-Rose, Fletcher, Katie, Foulkes, Lucy, Ganguli, Poushali, Griffin, Cait, Griffiths, Kirsty, Jones, Ben, Kappelmann, Nils, Komninidou, Konstantina, Knight, Rachel, Laws, Suzannah, Leung, Jovita, Medlicott, Emma, Nuthall, Elizabeth, Parker, Jenna, Phillips, Alice, Raja, Anam, Palmer, Lucy, Petit, Ariane, Pi-Sunyer, Blanca Piera, Pryor-Nitsch, Isobel, Radley, Lucy, Sakhardande, J. Ashok, Shackleford, Jem, Sonley, Anna, Taylor, Laura, Tickell, Alice, Vainre, Maris, Viner, Russell M., Wainman, Brian, Warriner, Lucy, Montero-Marin, Jesus, Hinze, Verena, Crane, Catherine, Dalrymple, Nicola, Kempnich, Maria E.J., Lord, Liz, Slaghekke, Yasmijn, Tudor, Kate, Byford, Sarah, Dalgleish, Tim, Ford, Tamsin J., Greenberg, Mark T., Ukoumunne, Obioha C., Williams, J. Mark G., Kuyken, Willem
Publikováno v:
In Journal of the American Academy of Child & Adolescent Psychiatry November 2023 62(11):1256-1269
Autor:
Hinze, Verena1 verena.hinze@psych.ox.ac.uk, Karl, Anke2, Ford, Tamsin3, Gjelsvik, Bergljot1,4
Publikováno v:
European Child & Adolescent Psychiatry. Aug2023, Vol. 32 Issue 8, p1507-1517. 11p. 2 Diagrams, 1 Chart, 2 Graphs.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Montero-Marin, Jesus, Allwood, Matthew, Ball, Susan, Crane, Catherine, De Wilde, Katherine, Hinze, Verena, Jones, Benjamin, Lord, Liz, Nuthall, Elizabeth, Raja, Anam, Taylor, Laura, Tudor, Kate, Blakemore, Sarah-Jayne, Byford, Sarah, Dalgleish, Tim, Ford, Tamsin, Greenberg, Mark T., Ukoumunne, Obioha C, Williams, J. Mark G., Kuyken, Willem
Publikováno v:
Montero-Marin, J, Allwood, M, Ball, S, Crane, C, De Wilde, K, Hinze, V, Jones, B, Lord, L, Nuthall, E, Raja, A, Taylor, L, Tudor, K, Blakemore, S-J, Byford, S, Dalgleish, T, Ford, T, Greenberg, M T, Ukoumunne, O C, Williams, J M G & Kuyken, W 2022, ' School-based mindfulness training in early adolescence: what works, for whom and how in the MYRIAD trial? ', Evidence-Based Mental Health, vol. 25, no. 3, 300439, pp. 117-124 . https://doi.org/10.1136/ebmental-2022-300439
BackgroundPreventing mental health problems in early adolescence is a priority. School-based mindfulness training (SBMT) is an approach with mixed evidence.ObjectivesTo explore for whom SBMT does/does not work and what influences outcomes.MethodsThe
Autor:
Hinze, Verena, Ford, Tamsin, Gjelsvik, Bergljot, Byford, Sarah, Cipriani, Andrea, Montero-Marin, Jesus, Ganguli, Poushali
BACKGROUND: Persistent/recurrent pain for more than three months and suicidality (suicide and self-harm related thoughts and behaviours) are serious and co-occurring health problems in adolescence, underscoring the need for targeted support. However,
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_dedup___::e323c5a5425cf13d9f9f32a176904c70
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.