Zobrazeno 1 - 10
of 41
pro vyhledávání: '"Hinnosaar, Marit"'
Autor:
Hinnosaar, Marit, Hinnosaar, Toomas
Social media influencers account for a growing share of marketing worldwide. We demonstrate the existence of a novel form of market failure in this advertising market: influencer cartels, where groups of influencers collude to increase their advertis
Externí odkaz:
http://arxiv.org/abs/2405.10231
Are there positive or negative externalities in knowledge production? Do current contributions to knowledge production increase or decrease the future growth of knowledge? We use a randomized field experiment, which added relevant content to some pag
Externí odkaz:
http://arxiv.org/abs/1903.01861
Autor:
Hinnosaar, Marit, Liu, Elaine M.
Publikováno v:
In Journal of Health Economics September 2022 85
Autor:
Hinnosaar, Marit1,2,3 (AUTHOR), Hinnosaar, Toomas1,2 (AUTHOR) toomas@hinnosaar.net, Kummer, Michael4,5,6 (AUTHOR), Slivko, Olga7 (AUTHOR)
Publikováno v:
Journal of Economics & Management Strategy. Aug2023, Vol. 32 Issue 3, p657-669. 13p. 5 Charts, 1 Graph.
Autor:
Hinnosaar, Marit
Publikováno v:
In Journal of Economic Behavior and Organization July 2019 163:262-276
Autor:
Hinnosaar, Marit
Publikováno v:
In European Economic Review August 2016 87:108-131
Autor:
Hinnosaar, Marit1,2 (AUTHOR) marit.hinnosaar@gmail.com
Publikováno v:
Marketing Science. May/Jun2023, Vol. 42 Issue 3, p521-537. 17p. 5 Charts, 2 Graphs.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Hinnosaar, Marit1 marit@hinnosaar.net
Publikováno v:
University of Tartu - Faculty of Economics & Business Administration Working Paper Series. 2004, Issue 31, p3-30. 26p. 2 Charts.