Zobrazeno 1 - 10
of 34
pro vyhledávání: '"Hinko, Kathleen"'
Autor:
Prefontaine, Brean, Mullen, Claire, Güven, Jonna Jasmin, Rispler, Caleb, Rethman, Callie, Bergin, Shane D., Hinko, Kathleen, Fracchiolla, Claudia
Many undergraduate and graduate physics students participate in some form of public engagement throughout the course of their studies, often through groups supported by physics departments and universities. These informal teaching and learning progra
Externí odkaz:
http://arxiv.org/abs/2012.03022
Publikováno v:
Phys. Rev. Phys. Educ. Res. 16, 020115 (2020)
Studies on physics identity have shown that it is one of the main factors that can predict a person's persistence in the field; therefore, studying physics identity is critical to increase diversity within the field of physics and to understand what
Externí odkaz:
http://arxiv.org/abs/2006.12934
Autor:
Hinko, Kathleen Ann
Raman microscopy is a tool used by physicists to collect molecular information from a wide variety of samples. Biophysicists have increasingly made use of Raman microscopy in combination with optical tweezers to identify the molecular makeup of struc
Autor:
Hoskinson, Anne-Marie, Couch, Brian A., Zwickl, Benjamin M., Hinko, Kathleen, Caballero, Marcos D.
As the frontiers of biology become increasingly interdisciplinary, the physics education community has engaged in ongoing efforts to make physics classes more relevant to life sciences majors. These efforts are complicated by the many apparent differ
Externí odkaz:
http://arxiv.org/abs/1308.3517
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Planetarian; Dec2023, Vol. 52 Issue 4, p16-75, 8p
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Journal of Museum Education; Dec2022, Vol. 47 Issue 4, p510-520, 11p
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.