Zobrazeno 1 - 10
of 161
pro vyhledávání: '"Hingle, Susan"'
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Teaching & Learning in Medicine; Oct-Dec2023, Vol. 35 Issue 5, p514-526, 13p
Autor:
Cianciolo, Anna T1 (AUTHOR) acianciolo@siumed.edu, Hingle, Susan2 (AUTHOR), Hudali, Tamer3 (AUTHOR), Beason, Austin M4 (AUTHOR)
Publikováno v:
Clinical Teacher. Dec2020, Vol. 17 Issue 6, p624-628. 5p.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Han, Heeyoung, Papireddy, Muralidhar Reddy, Hingle, Susan T., Ferguson, Jacqueline Anne, Koschmann, Timothy, Sandstrom, Steve
Publikováno v:
ETSU Faculty Works.
Individualized structured feedback is an integral part of a resident’s learning in communication skills. However, it is not clear what feedback residents receive for their communication skills development in real patient care. We will identify the
Externí odkaz:
https://dc.etsu.edu/etsu-works/10258
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.