Zobrazeno 1 - 10
of 27
pro vyhledávání: '"Hinerman, Krystal"'
Autor:
Hinerman, Krystal M.
Social-emotional learning (SEL) measures assessing social-emotional learning and character development across a broad array of constructs have been developed but lack construct validity. Determining the efficacy of educational interventions requires
Externí odkaz:
https://digital.library.unt.edu/ark:/67531/metadc699875/
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
American Journal of Management. 2023, Vol. 23 Issue 1, p117-125. 9p.
Autor:
Hull, Darrell M., Hinerman, Krystal M., Ferguson, Sarah L., Chen, Qi, Näslund-Hadley, Emma I.
Publikováno v:
Educational Evaluation and Policy Analysis, 2018 Sep 01. 40(3), 336-358.
Externí odkaz:
https://www.jstor.org/stable/45281194
Autor:
Fairchild, Ennea, Sexton, Julie, Newman, Harmony, Hinerman, Krystal, McKay, Jessica, Riggs, Eric
Publikováno v:
Journal of Geoscience Education; April 2024, Vol. 72 Issue: 2 p146-158, 13p
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.