Zobrazeno 1 - 10
of 96
pro vyhledávání: '"Hilverda, Femke"'
Publikováno v:
In Midwifery January 2025 140
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
European Journal of Health Psychology; Oct2024, Vol. 31 Issue 4, p201-206, 6p
Publikováno v:
European Journal of Psychology of Education - EJPE (Springer Science & Business Media B.V.); Sep2024, Vol. 39 Issue 3, p2849-2865, 17p
Publikováno v:
In Seminars in Oncology Nursing October 2020 36(5)
Publikováno v:
British Food Journal, 2016, Vol. 118, Issue 12, pp. 2931-2948.
Externí odkaz:
http://www.emeraldinsight.com/doi/10.1108/BFJ-05-2016-0229
Autor:
Hilverda, Femke1,2 hilverda@eshpm.eur.nl, van der Wouden, Puck3, van der Heijden, Geert J. M. G.3,4, Pittens, Carina A. C. M.1
Publikováno v:
Health Expectations. Oct2021, Vol. 24 Issue 5, p1701-1712. 12p. 2 Charts.
Autor:
Snijder, Rosanna, Scheffelaar, Aukelien, Urias, Eduardo, Hilverda, Femke, el Safti, Suzan, Blignaut-Van Westrhenen, Nadine, Zweekhorst, Marjolein
Publikováno v:
Snijder, R, Scheffelaar, A, Urias, E, Hilverda, F, el Safti, S, Blignaut-Van Westrhenen, N & Zweekhorst, M 2023, ' Implementación de pedagogías de participación pública en una universidad holandesa : del trabajo del profesor a un enfoque institucional ', International Journal for Research on Service-Learning and Community Engagement, vol. 10, no. 1 . https://doi.org/10.37333/001C.66267
International Journal for Research on Service-Learning and Community Engagement, 10(1). Tulane University
International Journal for Research on Service-Learning and Community Engagement, 10(1). Tulane University
There is an increasing demand for universities to respond to the needs and demands of a broad range of societal actors. Accordingly, the Vrije Universiteit Amsterdam (VU Amsterdam) aims to implement community service-learning (CSL) throughout its und
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=dedup_wf_001::6792aab516fa8b6a6a3ada8cf5b2b607
https://research.vu.nl/en/publications/7371714e-772b-4b24-8325-af41fb8f43c4
https://research.vu.nl/en/publications/7371714e-772b-4b24-8325-af41fb8f43c4
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.