Zobrazeno 1 - 10
of 322
pro vyhledávání: '"Hills, P. J."'
An activity fundamental to science is building mathematical models. These models are used to both predict the results of future experiments and gain insight into the structure of the system under study. We present an algorithm that automates the mode
Externí odkaz:
http://arxiv.org/abs/1506.01293
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Diamagnetism of YBa$_{2}$Cu$_{3}$O$_{6+x}$ crystals above $T_c$~: evidence for Gaussian fluctuations
Publikováno v:
Physical Review B 88, 060505(R) (2013)
The magnetization of three high-quality single crystals of YBa$_{2}$Cu$_{3}$O$_{6+x}$, from slightly overdoped to heavily underdoped,has been measured using torque magnetometry. Striking effects in the angular dependence of the torque for the two und
Externí odkaz:
http://arxiv.org/abs/1303.6860
Autor:
Sutherland, Mike, Hills, D. J., Tan, B. S., Altarawneh, M. M., Harrison, N., Gillett, J., O'Farrell, E. C. T., Benseman, T. M., Kokanovic, I., Syers, P., Cooper, J. R., Sebastian, Suchitra E.
Publikováno v:
Phys. Rev. B. 84, 180586 (2011)
We present a detailed study of quantum oscillations in the antiferromagnetically ordered pnictide compound SrFe$_2$As$_2$ as the angle between the applied magnetic field and crystalline axes is varied. Our measurements were performed on high quality
Externí odkaz:
http://arxiv.org/abs/1107.1704
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Contemporary School Psychology; 20240101, Issue: Preprints p1-13, 13p