Zobrazeno 1 - 10
of 51
pro vyhledávání: '"Hillman, Wendy"'
Autor:
Hillman, Wendy.
Thesis (Ph.D.) - James Cook University, 2003.
Typescript (photocopy). Bibliography: leaves [318]-342.
Typescript (photocopy). Bibliography: leaves [318]-342.
Externí odkaz:
http://eprints.jcu.edu.au/79
Autor:
Hillman, Wendy
Publikováno v:
Tourism and Hospitality Research, 2019 Oct 01. 19(4), 397-407.
Externí odkaz:
https://www.jstor.org/stable/26789040
Autor:
Gaskin, Cadeyrn J., Taylor, Davina, Kinnear, Susan, Mann, Julie, Hillman, Wendy, Moran, Monica
Publikováno v:
Weather, Climate, and Society, 2017 Oct 01. 9(4), 801-814.
Externí odkaz:
https://www.jstor.org/stable/26389006
Autor:
Teather, Susan, Hillman, Wendy
Publikováno v:
Equality, Diversity and Inclusion: An International Journal, 2017, Vol. 36, Issue 6, pp. 551-565.
Externí odkaz:
http://www.emeraldinsight.com/doi/10.1108/EDI-02-2017-0029
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Background: Field education has been given signature pedagogy status by the profession, yet there is a crisis of injustice, burdening narratives, competition and diminishing standards being experienced. Social work academics are concurrently experien
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_dedup___::7420ee8b0d2959b7da5228e5e7e53c2f
Protectors and interpreters of the outback: A study of the emerging occupation of the Savannah Guide
Autor:
Hillman, Wendy
This thesis examines the emergence of the occupation of the ecotour guide as part of an expanding service economy. Qualitative methods, using participant observation and open ended, in-depth interviewing techniques, were used for the generation of in
Autor:
Hillman, Wendy1 (AUTHOR) w.hillman@cqu.edu.au
Publikováno v:
Journal of Sport & Tourism. Mar2019, Vol. 23 Issue 1, p1-18. 18p.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Empirical Research in Vocational Education & Training; 8/23/2021, Vol. 13 Issue 1, p1-23, 23p