Zobrazeno 1 - 10
of 23
pro vyhledávání: '"Hiller AJ"'
Publikováno v:
41st Annual Macromarketing Conference
Whilst the moral 'problem' could be considered to be increasing the chances of everyone to start life with an equal chance of achieving happiness (Rorty 1999), in a consumer culture in which ethical consumption is both a part and a consequence (Newho
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=core_ac_uk__::fc9b78c838fa0f3e68a00a9548f0f4ea
https://irep.ntu.ac.uk/id/eprint/28353/1/PubSub5884_Hiller.pdf
https://irep.ntu.ac.uk/id/eprint/28353/1/PubSub5884_Hiller.pdf
Publikováno v:
Academy of Marketing Conference: Radical Marketing
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=core_ac_uk__::226fcb9cdd140a86077f10686e6dabe9
https://irep.ntu.ac.uk/id/eprint/29571/1/PubSub7020_Hiller.pdf
https://irep.ntu.ac.uk/id/eprint/29571/1/PubSub7020_Hiller.pdf
Autor:
Hiller, AJ
Publikováno v:
32nd European Group for Organisational Studies (EGOS) Colloqium: Organizing in the Shadow of Power
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=core_ac_uk__::561f049f940c75b9b9a6189b8ad6f627
https://irep.ntu.ac.uk/id/eprint/28352/1/PubSub5883_Hiller.pdf
https://irep.ntu.ac.uk/id/eprint/28352/1/PubSub5883_Hiller.pdf
Autor:
Hiller, AJ
The debate around ethical consumption is often characterised by discussion of its numerous failures (Littler, 2011). Indeed, some have suggested that due to the complexity in individual trade-offs, the ethical consumer is a 'myth'. Alternatively, oth
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=core_ac_uk__::148afb552aa671a86b328324be6b765e
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
van Slooten, H-J, Bonsing, BA, Hiller, AJ, Colbern, GT, van Dierendonck, JH, Cornelisse, CJ, Smith, HS, Bonsing, B A, Hiller, A J, Colbern, G T, van Dierendonck, J H, Cornelisse, C J, Smith, H S
Publikováno v:
British Journal of Cancer; Jul1995, Vol. 72 Issue 1, p22-30, 9p
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Ishii M; Feil Family Brain and Mind Research Institute, Weill Cornell Medicine, New York, New York 10065, and mishii@med.cornell.edu.; Department of Neurology, Weill Cornell Medicine, New York, New York 10065., Hiller AJ; Feil Family Brain and Mind Research Institute, Weill Cornell Medicine, New York, New York 10065, and., Pham L; Feil Family Brain and Mind Research Institute, Weill Cornell Medicine, New York, New York 10065, and., McGuire MJ; Feil Family Brain and Mind Research Institute, Weill Cornell Medicine, New York, New York 10065, and., Iadecola C; Feil Family Brain and Mind Research Institute, Weill Cornell Medicine, New York, New York 10065, and.; Department of Neurology, Weill Cornell Medicine, New York, New York 10065., Wang G; Feil Family Brain and Mind Research Institute, Weill Cornell Medicine, New York, New York 10065, and.
Publikováno v:
The Journal of neuroscience : the official journal of the Society for Neuroscience [J Neurosci] 2019 Oct 30; Vol. 39 (44), pp. 8816-8825. Date of Electronic Publication: 2019 Sep 19.