Zobrazeno 1 - 10
of 36
pro vyhledávání: '"Hiller, Sarah P."'
A formalized and quantifiable responsibility score is a crucial component in many aspects of the development and application of multi-agent systems and autonomous agents. We can employ it to inform decision making processes based on ethical considera
Externí odkaz:
http://arxiv.org/abs/2111.06711
Autor:
Hiller, Sarah, Heitzig, Jobst
Many real-world situations of ethical and economic relevance, such as collective (in)action with respect to the climate crisis, involve not only diverse agents whose decisions interact in complicated ways, but also various forms of uncertainty, inclu
Externí odkaz:
http://arxiv.org/abs/2111.02304
Autor:
Heitzig, Jobst, Hiller, Sarah
Many real-world situations of ethical relevance, in particular those of large-scale social choice such as mitigating climate change, involve not only many agents whose decisions interact in complicated ways, but also various forms of uncertainty, inc
Externí odkaz:
http://arxiv.org/abs/2007.07352
Autor:
McMenamin, Sara B. (AUTHOR) smcmenamin@ucsd.edu, Hiller, Sarah P. (AUTHOR), Shigekawa, Erin (AUTHOR), Melander, Troy (AUTHOR), Shimkhada, Riti (AUTHOR)
Publikováno v:
American Journal of Public Health. Mar2018, Vol. 108 Issue 3, p355-357. 3p.
Autor:
Ulibarri, Monica D.1, Hiller, Sarah P.2, Lozada, Remedios3, Gudelia Rangel, M.4, Stockman, Jamila K.2, Silverman, Jay G.2, Ojeda, Victoria D.2 vojeda@ucsd.edu
Publikováno v:
Journal of Environmental & Public Health. 2013, Vol. 2013, p1-11. 11p.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.